söndag 2 mars 2014

Säljer aktiefonder i Tjänstepension, PPM och IPS

Tar och byter mina aktiefonder mot räntefonder tills jag sett vad som händer inom börsvärden pga Ukraina krisen.

Hoppas att jag inte förlorar för mycket under morgondagen, och händer ingenting så är det ännu bättre, även om jag då kommer stå utanför tills man ser hur det går.

Kanske händer ingenting, eller så säkrar man i USA och Sverige hem 2 års vinster och då kan nedgången bli lite större.

Vet ej om jag skall vara beredd att sälja av en del aktier i ISK portföljen, för att kanske kunna köpa tillbaka till ett bättre pris.

Kan bli fina lägen för dem som sitter på lite större likvider, men vem vet idag vad som kommer hända.

Man kan också se hur det går i Asien på morgonen, och därefter ta sina beslut, men mina pensionsfonder ligger bra på plus, så det kan alltid vara skönt och ligga säkert ett tag.


Lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar