söndag 17 december 2017

Intressanta bolag samt portföljbolag

Så nu har jag uppdaterat Bolagslistan.

Listan kommer inte uppdateras vid varje ändring.

Här har jag samlat värdepapper (Bolagsaktier, ETF, CEF mm) som jag på ett eller annat sätt hört talas om och som jag kanske vill investera i någon gång i framtiden.

Listan är skapad med Google Kalkylark, och innehåller många fler kolumner, men då flera inte uppdateras automatiskt, så vill jag inte ha med hela listan på bloggen då jag inte orkar uppdatera hela tiden, eftersom inte alla bolag finns på Googles Finance's sida bla de Norska, eller bolag på mindre börslistor.

Google håller på att uppdatera/göra om, sin sajt Google Finance, så den är för tillfället "ogooglebar", men tar man en direktlänk till ett bolag tex JNJ , så fungerar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar