tisdag 19 februari 2019

Chans på 100 tals % kanske till och med 1000 tals %, men observera risken.

Jag skrev för ett tag sedan att jag gör ett uppehåll i att skriva här på bloggen.

Jag har aldrig varit intresserad av att ha diskussioner, utan sidan är till för mig eller för dem jag försöker informera om sparande, och var de kan hitta länkar till andra som skriver betydligt bättre än jag.

Anledningen till mitt uppehåll är att jag har tagit en chans med ett forskningsbolag, och om det lyckas så förändras min spar strategi så mycket att jag troligen får börja om med bloggen.

Bolaget jag har investerat i sköter sin forskning mycket bra och allt har gått enligt planen, men som hos alla forskningsbolag så har de inte börjat tjäna några pengar ännu.

OBS!!, Det kommer troligen behövas en Ny Emission till, kanske till sommaren/hösten.

Om allt fortsätter så bra som det gjort hittills, så finns chansen att pengarna börja komma under nästa år, och det kan bli en fantastisk resa då de marknader de siktar mot omsätter många miljarder.

För de som är intresserade av att ha ett chansbolag med stor potential i sin portfölj så kan ni läsa en färsk analys här -->
https://www.biostock.se/2019/02/nulagesanalys-follicum-avancerar-mot-licensavtal/

Länk till företagets egen sida --> http://follicum.se/


.

1 kommentar: